Pitanja i odgovori

  • Trebam li se registrirati da bih kupovala u eMerkato trgovini?

U eMerkato trgovini možete kupovati bez registracije. Nakon pregleda košarice i klika na gumb Nastavite na provjeru i plaćanje  unijet ćete svoje podatke za potrebu izrade računa i dostave paketa. Na ovaj način Vaši podaci dostavljeni su nam samo za tu narudžbu pa ćete iste podatke ponovno unositi kod sljedeće narudžbe.

 

 

  • Zašto je dobro da se registriram na eMerkato trgovinu?

Ako se registrirate, u eMerkato trgovini uvijek ćete imate pospremljene svoje podatke za izradu računa i dostavu. Registriranim korisnicima omogućeno je dodavati i više različitih adresa za dostavu. Tako možete lako odabrati neku od pospremljenih adresa dostave (kuća, posao).

 

 

  • Kako da napravim narudžbu koju treba isporučiti mojoj prijateljici?

Da bi paket isporučili na adresu koja nije Vaša potrebno se je samo registrirati. Za registrirane korisnike omogućen je unos i odabir više adresa isporuke.

 

 

  • Kako čuvate moje osobne podatke?

Prema Vašim osobnim podacima odnosimo se vrlo oprezno i sigurno i u skladu sa zakonskim normama. Politika zaštite osobnih podataka dostupna je OVDJE.

 

 

  • Nisam dobila e-mail od eMerkato trgovine nakon što sam potvrdila narudžbu.

Ukoliko nakon potvrđene narudžbe niste dobili naš e-mail molimo provjerite pretinac Neželjena pošta  u svom e-mail pregledniku ili nam se javite na naš kontakt e-mail info@emerkato.hr.

 

 

  • Mogu li izmijeniti svoju narudžbu nakon što sam je potvrdila?

Narudžbu je moguće izmijeniti ukoliko još uvijek nije obrađena. Ukoliko je obrađena, nije ju moguće izmijeniti. Za izmjenu narudžbe javite nam se na info@emerkato.hr.

 

 

  • Zašto su mi, za jednu narudžbu, obračunata 2 troška dostave?

Ukoliko ste odabrali proizvode dvaju proizvođača potrebno je platiti dva troška dostave jer se proizvodi šalju u Vaš dom direktno od svakog proizvođača.

Troškovi dostave bit će Vam zasebno iskazani prije samog plaćanja narudžbe.

 

 

  • Potreban mi je R1 račun na tvrtku

Prilikom odabira načina plaćanja označiti kvačicom kućicu R1 račun te tada možete unijeti podatke o tvrtki.

 

 

  • Na koje načine mogu platiti narudžbu?

Plaćanje je omogućeno:

  • Virmanom
  • Pouzećem
  • Kreditnim karticama banaka
  • mobiPay plaćanjem putem mobitela

 

 

  • Zašto svoju narudžbu ne mogu platiti putem kreditne kartice ili mobiPay plaćanja?

Neki proizvođači nisu u sustavu PDV-a te je za njihove proizvode dostupno virmansko plaćanje i plaćanje pouzećem.

 

 

  • Kako mogu obaviti plaćanje svojim mobitelom?

Odaberete proizvode i dostavu do iznosa od 100,00kn ili 225,00kn, ako ste A1 korisnik. Kod odabira vrste plaćanja odaberete mobiPAY. Prihvatite Opće uvjete. Kliknite gumb Naruči. U tom trenu će se na ekranu naše internet trgovine ispisati kod koji ćete upisati kao SMS na svom mobitelu i poslati ga na broj 701701. Sljedeće što ćete vidjeti na ekranu naše internetske trgovine je potvrda da je plaćanje uspješno provedeno.

Svota koju ste platili na ovaj način će biti oduzeta na sljedećem računu od vašeg tele operatera.

Detalje možete provjeriti OVDJE.

 

 

  • Koji je maksimalni iznos za mobiPay plaćanje?

mobiPaYom je moguće plaćati transakcije u iznosu od najviše 100 kn (HT, Simpa, BonBon) ili 225 kn (A1), odnosno ukupno do najviše 500 kn mjesečno (HT, Simpa, BonBon) ili 300 kn mjesečno (A1).

 

 

  • Mogu li sirevi iz eMerkato ponude sačuvati svoju kvalitetu u dostavi?

Svi sirevi su vakumirani, a zbog procesa proizvodnje (sušenje ili kuhanje) mogu podnijeti transport do 3 dana i sačuvati kvalitetu.

 

 

  • Jako sam zadovoljna proizvodom i rado bih ga preporučila drugima, kako to mogu učiniti?

Da biste ostavili recenziju proizvoda trebate biti registrirani korisnik. Prije recenziranja potrebno je prijaviti se u trgovinu. Na stranici proizvoda koji želite recenzirati potražite dio Recenzije te unesite svoju ocjenu i recenziju. Recenzirati možete samo proizvod koji ste i kupili.

 

 

  • Kolika je cijena dostave?

Cijena dostave ovisi o težini paketa za dostavu te se računa za svaku narudžbu. Prije plaćanja će vam biti izračunata cijena dostave i prikazana na ekranu.

 

 

  • Koliko je vrijeme od narudžbe do isporuke paketa?

Vrijeme od narudžbe do isporuke paketa jest 2-3 dana ne računajući dan narudžbe.

 

 

  • Mogu li pratiti svoj paket?

Na Vaš e-mail dobiti ćete broj za praćenje paketa tvrtke dostavljača.

 

 

  • Nisam dobila paket u roku od 3 dana od narudžbe?

Ukoliko niste dobili paket u roku 3 dana od narudžbe javite nam se na email info@emerkato.hr.

 

 

  • Možemo li dogovoriti dan za isporuku paketa?

Isporuku paketa obavljaju tvrtke dostavljači. Ukoliko Vam je za narudžbu bitna dostava na određeni dan prije same narudžbe javite nam se na email info@emerkato.hr pa ćemo Vam tako organizirati dostavu.

 

 

  • Što ako je artikl iz mog paketa oštećen ili razbijen?

Ukoliko je artikl oštećen ili razbijen molimo da nas odmah kontaktirate na info@emerkato.hr te priložite fotografije oštećenog ili razbijenog proizvoda.